تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۰۳۹۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
موسوی:

عرضه خانه‌های خالی التهاب بازار مسکن را کاهش می‌دهد

عرضه خانه‌های خالی التهاب بازار مسکن را کاهش می‌دهد
‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: اولین اولویت وزیر راه و شهرسازی باید اجرای قانون جهش تولید مسکن و تکمیل واحد‌های نیمه تمام طرح نهضت ملی مسکن باشد.

به گزارش می‌متالز، سیدجمال موسوی، در رابطه با اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم گفت: اولین اولویت وزیر راه و شهرسازی باید اجرای قانون جهش تولید مسکن و تکمیل واحد‌های نیمه تمام طرح نهضت ملی مسکن باشد؛ چرا که متقاضیان کثیری ثبت‌نام کردند و هم اکنون در انتظار واحد‌های خودشان هستند. امیدوارم با تمهیدات و اقداماتی که توسط مسئولان این وزارتخانه انجام می‌شود شاهد اتفاقات مثبتی در اجرای این طرح و تحویل خانه‌ها به مردم باشیم.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به ضرب الاجل وزارت راه و شهرسازی به مالکان ۵۰۰ هزار واحد خالی شناسایی شده برای عرضه خانه‌های خالی تصریح کرد: یکی از قوانین مترقی مجلس برای ساماندهی بازار و جلوگیری از احتکار مسکن، قانون مالیات بر خانه‌های خالی است؛ که امیداریم با اهتمام کامل اجرایی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: بی تردید عرضه واحد‌های خالی شناسایی شده تاثیر مثبتی بر بازار مسکن خواهد داشت؛ تداوم مقابله جدی با محتکرین و سوداگران موجب کاهش التهابات و قیمت‌های نجومی مسکن و بهبود تعادل عرضه و تقاضا می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده