تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۵۴
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۰۵۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
محمدکاظم صباغی‌هرندی، مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه در پنل تخصصی چالش‌های زیرساخت و انرژی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران (۳):

عدم تحقق وعده وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز صنایع کشور

عدم تحقق وعده وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز صنایع کشور
‌می‌متالز - درآمد وزارت نیرو به دلیل قطع برق فولاد مبارکه در دو ماهه امسال هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است، مسلماً اگر بخش خانگی متقاعد شود که در صورت ۲۰ درصد صرفه‌جویی ماه‌هایی از سال را تا حد مشخص هزینه برق ندهد در این زمینه همکاری خواهد داشت. از سوی دیگر وزارت نیرو به تعهدات خود در قبال تولید برق صنایع عمل نکرد، قرار بود این وزارتخانه به‌میزان برق تولیدی توسط صنایع از محدودیت برق آنها بکاهد که این اتفاق نیفتاد.

به گزارش می‌متالز، از سوی دیگر، صنایع تولیدکننده لوازم خانگی برای بهینه‌سازی مصرف برق محصولات تولیدی خود، برنامه‌ریزی‌هایی را آغاز کرده‌اند، اما هنوز تضمینی برای تحقق وعده‌های وزارت نیرو و وزارت نفت در این زمینه داده نشده است.

عناوین برگزیده
قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۶):

قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد

پرطرفدارترین عناوین