تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۵۱۱۳۱
سرویس خبر : انرژی

ارتقاء پست ۶۳ کیلوولت مولوی با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل

ارتقاء پست ۶۳ کیلوولت مولوی با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل
‌می‌متالز - سرپرست مجری طرح پست‌های فوق توزیع گفت: پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت مولوی در جنوب تهران به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار مشترکین با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل ارتقا یافت.

به گزارش می‌متالز، «مهران عرشیا» سرپرست مجری طرح پست‌های فوق توزیع با اشاره به اینکه پروژه پست ۶۳ کیلوولت مولوی با هدف بهبود تأمین بار مورد نیاز مشترکان ارتقا یافت، گفت: پست ۶۳ کیلوولت مولوی با هدف بهبود تأمین بار مورد نیاز مشترکان در منطقه و افزایش ضریب قابلیت اطمینان شبکه در کم‌ترین زمان ممکن با وجود برق‌دار بودن تجهیزات همجوار خبر داد.

عرشیا افزود: پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت مولوی در جنوب تهران به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار مشترکین صنعتی، تجاری و خانگی و با بهره‌مندی از بخش قابل توجهی تجهیزات ساخت داخل به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه، این طرح که در محدوده، مولوی، بازار شوش و ایستگاه راه‌آهن اجرا شده است خاطرنشان کرد: در این پروژه از ۸۳ درصد تجهیزات ساخت داخل استفاده شده و پس از تست و راه‌اندازی در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست مجری طرح پست‌های فوق توزیع اضافه کرد: این تجهیزات شامل تابلو‌های حفاظت و کنترل ترانس‌های جریانی و PT، برقگیر‌ها و مقره‌های ۶۳ و ۲۰ کیلوولت کابل‌های کنترلی و همچنین تجهیزات ۲۰ کیلوولت مقره‌ها، رله‌ها و ترانس‌های قدرت می‌باشد که با بهره‌مندی از پیمانکار متخصص در محل نصب شده و هم‌اکنون در مدار است.

عرشیا با اشاره به اینکه این طرح با اعتبارات داخلی بهینه‌سازی به سرانجام رسیده است، اضافه کرد: مناطق شوش و مولوی یکی از پرتراکم‌ترین مناطق پایتخت است که بار مصرفی قابل توجهی دارد به همین منظور تکمیل این طرح در دستورکار فوری توسعه شبکه برق تهران قرار گرفته و با تکمیل آن، ضریب قابلیت اطمینان شبکه به میزان چشمگیری بهبود یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۴):

ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۲):

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود