تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۱۹
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۵۱۵۷۰
سرویس خبر : انرژی

رونمایی از دو محصول استراتژیک صنعت پتروشیمی در پتروشیمی ایلام

رونمایی از دو محصول استراتژیک صنعت پتروشیمی در پتروشیمی ایلام
‌می‌متالز - هم‌زمان با نخستین روز هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، از دو محصول استراتژیک پلیمری پتروشیمی ایلام در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس رونمایی شد.

به گزارش می‌متالز، در جریان بازدید شاهمیرزایی معاون وزیر نفت، برادران معاون وزیر صمت و علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ایران پلاست هجدهم، از دو محصول استراتژیک پلیمری پتروشیمی ایلام رونمایی شد.

داوود جعفری‌فر، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جریان رونمایی از دو محصول HDPE ۷۷۰۰ M و HDPE ۷۷۰۰ F اظهار داشت: این محصولات برای اولین بار است که به بازار عرضه می‌شوند و باید مفتخر بود که محصولات با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ارتقا یافته‌اند.

وی با اشاره به کیفیت محصولات افزود: محصول تولید شده دارای کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه هستند و علاوه بر فرآیند پذیری بهتر، منجر به کاهش مصرف انرژی نیز می‌شوند.

وی تصریح کرد: این محصولات به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین محصولات پلیمری مورد نیاز بازار تولیدشده است و خواص کیفی آن به تائید آزمایشگاه‌های معتبر رسیده و اکنون در بازار بورس در حال عرضه به مشتریان داخلی است و در قدم بعدی برنامه داریم تا تایید شرکت ملی گاز را اخذ نمائیم و با تاییدیه بین‌المللی به صادرات محصولات تولید شده برسیم.

در جریان این رونمایی، شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تحسین تولیدات داخلی افزود: در منطقه ایلام که روزگاری به عنوان منطقه کم‌ برخوردار شناخته می‌شد، امروز شاهد نوآوری‌های ویژه و رشد صنعت که نوید توسعه بیش از پیش این منطقه را می‌دهد.

گفتنی است، محصولات تولید شده در صنایعی مانند لوله‌های تحت فشار بالا، سیستم‌های آبرسانی، کاربرد‌های صنعتی و ساختمانی لوله‌های انتقال سوخت و گاز، صنایع کیسه و نوار‌های بسته بندی، کیسه‌های خرید، کیسه‌های زباله، فیلم‌های گلخانه‌ای، فیلم‌های مالچ، فیلم‌های سیلاژ، فیلم‌های جمع شونده و فیلم‌های حفاظتی کاربرد دارد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده