تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۱۳
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۵۱۶۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پیشرو در جاری‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پیشرو در جاری‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت
‌می‌متالز - سومین برنامه ممیزی مراقبتی استاندارد‌های حوزه‌های مدیریت سیستم‌های ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت زیست‌محیطی، سنجش میزان رضایت مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، سیستم داخلی مدیریت شایستگی منابع انسانی و کارکنان، روز‌های شنبه و یکشنه ۱۷ و ۱۸ شهریورماه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جلسه افتتاحیه برنامه ممیزی ضمن تشریح شرایط حاکم بر مجموعه ورق خودرو گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری همواره موفق‌ترین شرکت در گروه فولاد مبارکه بوده و با حرکت در مسیر تعالی به مدد همسویی با قوانین و اصول گواهینامه‌های دریافتی خود توانسته به تلاش کارکنان و مدیریت مجموعه جهت‌دهی کند و مبدل به سودآور‌ترین شرکت در مجموعه فولاد مبارکه شود.

رییس واحد تضمین کیفیت ضمن خوشامدگویی به تیم ممیزی افزود: تلاش و اهتمام شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری جهت حفظ گواهینامه‌های دریافتی و نیز به روزآوری و کسب مدارج متعدد تعالی در راستای اراده پرسنل و تیم مدیریتی شرکت جهت ارتقای موقعیت مجموعه به عنوان سازمانی سرآمد صورت پذیرفته و حرکت در مسیر تعالی سازمانی در شرکت ورق خودرو به صورت مستمر ادامه دارد.

علی رضایی بیان کرد: فرآیند ممیزی استاندارد‌های ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ،ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ ،ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ،ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ ،ISO:۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ طی ۲ روز توسط ممیزین شرکت SGS آلمان صورت پذیرفت و تیم ممیزی یافته‌های خود را در زمینه رعایت دقیق الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت در حوزه‌های مربوطه، مثبت ارزیابی کردند.

مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو در جلسه اختتامیه برنامه ممیزی اهتمام مجموعه ورق خودرو در حرکت در مسیر تعالی سازمانی و بهبود مستمر در حوزه مدیریت کیفیت را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: رعایت دقیق و اثر بخش الزامات استاندارد‌های مختلف، در شرکت ورق خودرو نهادینه شده است و این موضوع توسط واحد تضمین کیفیت به صورت مداوم رصد و پایش می‌شود.

بهمن مهراد بر رعایت دقیق الزامات زیست‌محیطی نیز اشاره کرد و آن را موضوعی بسیار مهم، کلیدی و با اهمیت دانست و رعایت دقیق الزامات زیست‌محیطی را سرلوحه برنامه‌های جاری در مجموعه ورق خودرو تشریح کرد.

مهراد ضمن قدردانی از تیم مدیریتی و همکاران پر تلاش خود خاطرنشان کرد: حضور در برنامه ممیزی و ارزیابی و تلاش در جهت حفظ، به روزآوری و دریافت جدیدترین استاندارد‌های بین‌المللی بازتاب حرکت شرکت ورق خودرو بر مدار تعالی‌گرایی می‌باشد.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده