تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۵۳۱۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از مرز ۱۷۷۲۸۴ تن گذشت

تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از مرز ۱۷۷۲۸۴ تن گذشت
‌می‌متالز - تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از مرز ۱۷۷۲۸۴ تن گذشت و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات این شرکت ثبت شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر ثبت رکورد‌های تولید ماهانه و ۶ ماهه در این شرکت گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تلاش و عزم راسخ کارکنان و تیم مدیریتی خود موفق به ثبت رکورد جدید در میزان تولید ماهانه و نیز۶ماهه شد.

حمید شجاعی افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با همه توان همواره در تلاش است در دوره زمانی هرچه کوتاه‌تر به ظرفیت نامی خود یعنی تولید ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات گالوانیزه دست یابد.

شجاعی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری بیان کرد: انتخاب شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری اهمیت تولید را در سال جاری دو چندان کرده و انتخاب این شعار بیانگر درجه بالای اهمیت موضوع تولید می‌باشد و کارکنان شرکت ورق خودرو این مهم را سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار داده و با اراده آهنین در حال نیل به اهداف بلند مدت شرکت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی و واحد‌های پشتیبانی شرکت ورق خودرو با حمایت‌های بی‌دریغ شرکت معظم فولاد مبارکه موفق شد تاکنون بیش از ۲۰ گرید متنوع از محصولات گالوانیزه را تولید و روانه بازار کند. 

شجاعی اظهار داشت: تولید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق خودرو در مدت مشابه سال قبل ۱۶۳۰۸۴ تن بود و امسال با رشدی معادل ۸ درصد موفق به ثبت رکورد شدیم.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در خصوص ثبت رکورد تولید ماهانه نیز گفت: در شهریورماه با تولید ۳۳۶۸۰ تن محصول موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه شدیم و رکورد ماهانه قبلی که مربوط به اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری با رقم ۳۳۵۵۰تن بود را به میزان ۱۳۰ تن افزایش دادیم.

وی در پایان از تلاش و همت شبانه‌روزی کارکنان واحد‌های مختلف شرکت، هیات مدیره و حمایت کلیه ذ‌ی‌نفعان، قدردانی کرد.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده