تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۲۹
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۱۸۳۸
سرویس خبر : انرژی
نماینده بندر عباس در مجلس شورای اسلامی:

تعامل مجلس و دولت گره‌گشای مشکلات صنایع پالایشی است

تعامل مجلس و دولت گره‌گشای مشکلات صنایع پالایشی است
‌می‌متالز - نماینده بندر عباس در مجلس شورای اسلامی طی بازدید مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پالایشگاه‌های استان هرمزگان بیان کرد: حضور معاون وزیر در این استان هرمزگان و بازدید میدانی ایشان اقدامی ستودنی است و می‌تواند به حل مشکلات موجود کمک کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، «احمد مرادی» در این باره افزود: تعامل مجلس و دولت نقشی بسزا در گره‌گشایی از مشکلات دارد؛ استان هرمزگان ظرفیت تبدیل شدن به قطب پالایشگاهی کشور را دارد و این مهم با تلاش و کوشش مضاعف محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از صنعت پالایشگاهی کشور گفت: قانون ۴۰ درصد که به توسعه پالایشگاه‌ها از محل سود آنها اشاره دارد، یکی از نمونه‌های نقش حمایتی مجلس است.

نماینده بندر عباس در مجلس ادامه داد: مجلس آمادگی دارد در زمینه قانون‌گذاری به صنعت پالایشگاهی کشور کمک کند.

مرادی بر ضرورت استفاده از لوایح دولت در روند قانون‌گذاری تأکید و بیان کرد: بهره‌گیری از دیدگاه‌های دولت می‌تواند باعث کاهش مشکلات اجرایی شود.

وی با بیان اینکه نگاه پالایشگاه بندرعباس به مسوولیت‌های اجتماعی و نقش مردم منطقه در موضوع اشتغال اهمیت زیادی دارد، تأکید کرد: جذب نیرو‌های محلی در پالایشگاه‌های بندرعباس و ستاره خلیج‌ فارس به نحو مطلوب انجام شده است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده