تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۱۸۹۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تداوم شیب نزولی فلز سرخ

تداوم شیب نزولی فلز سرخ
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۶ درصد افت پیدا کرد و هشت هزار و ۹۳۵ دلار قیمت‌گذاری شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه، ۰٫۶ درصد معادل ۵۴ دلار کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۹ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۳۵ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه، هشت هزار و ۹۸۹ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه، ۰.۶ درصد معادل ۵۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰.۹ درصد رشد پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۲ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه با کاهش ۲۷۵ تنی، از ۳۱۶ هزار و ۴۵۰ تن به ۳۱۶ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۲۹ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده