تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۱۸
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۱۹۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یک چهره شناخته شده در صمت/ "سیدعباس حسینی" مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی شد

یک چهره شناخته شده در صمت/
‌می‌متالز - طی حکمی از سوی سیدمحمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، "سیدعباس حسینی" که از مدیران تحول‌گرایی کشور است به عنوان مشاور وزیر صمت و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه کلیدی منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، سیدعباس حسینی که از چهره‌های شناخته شده حوزه معدن، فولاد و صنایع معدنی کشور است با حکم وزیر صمت به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صمت منصوب شد.

این مدیر جوان و موفق صنعت کشور، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و علاوه بر تجربه کاری در حوزه آلومینیوم و سیمان از کارنامه موفقی در صنعت فولاد برخوردار است؛ به گونه‌ای که در دوره مدیریت خود در فولاد کاوه جنوب کیش کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.

وی علاوه بر مدیرعاملی کاوه جنوب کیش، مدیرعاملی سیمان تهران، آلومینیوم کاوه خوزستان، فولاد جهان آرا و … را نیز بر عهده داشته است.

حسینی در دوره مدیریت خود در کاوه جنوب کیش، رویکرد فولاد سبز و ظرفیت‌سازی برای «جهش تولید» با «مدیریت تغییر» فرهنگ سازمانی را در دستور کار خود قرار داد و افزایش کمی در کنار بهبود کیفی تولید را در این شرکت صادرات‌محور محقق کرد. وی در ابتدای امسال موفق شد با ابتکارات موثر در زمینه ارتقای راندمان، خلق روش‌های نوآورانه و به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا، با اختلاف از رکورد پیشین در تولید ماهیانه آهن اسفنجی، ۱۱ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید داشته باشد.

اقدامات اثربخشی این مدیر باورمند به صنعت سبز همانند توجه ویژه به شاخص‌های تولید فولاد سبز، افزایش دو برابری ظرفیت تولید کاوه جنوب کیش با اجرای طرح توسعه و راه‌اندازی واحد مهندسی ساخت و بومی‌سازی با نتایجی همانند بومی‌سازی فناوری شیرین‌سازی آب دریا برای تولید آب صنعتی در این شرکت بورسی در دوره مدیریت وی محقق شد.

سیدعباسی حسینی از مدیران سبز کشور است و در دوره مدیریت خود در کاوه جنوب کیش، نخستین خانه محیط زیست منطقه صنعتی غرب بندرعباس را راه‌اندازی کرد و طرح داوطلبی «خیرات آب» و ده‌ها طرح بزرگ دیگر را اجرایی کرد و این اقدامات اثربخش محیط زیستی در قالب پویش‌های مسوولیت اجتماعی مورد تقدیر سازمان محیط زیست قرار گرفت. به باور حسینی؛ صنایع شهروندی مسوول هستند و برای ما مهم هست که در محیط پیرامونی چه می‌گذرد.

در ادامه تصویر حکم وزیر صمت را مشاهده کنید:

یک چهره شناخته شده در صمت/

منبع: چیلان

عناوین برگزیده