تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۵۲۳۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت تلاقی هفته وحدت و دفاع مقدس؛

با همدلی و هم‌افزایی، نقش بزرگی در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا کرده‌ایم

با همدلی و هم‌افزایی، نقش بزرگی در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا کرده‌ایم
‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد هرمزگان آغاز هفته وحدت و تلاقی آن با هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

همکاران گرامی

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت را به تمامی شما عزیزان و خانواده بزرگ فولاد هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. تلاقی این دو مناسبت بزرگ یادآور دو اصل بنیادین در پیشرفت و سرافرازی کشورمان است: ((وحدت و تفکر جهادی))

در دوران هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران در برابر تجاوز دشمن با تمام قوا ایستاد و نشان داد که با وحدت و همبستگی می‌توان بر سخت‌ترین چالش‌ها پیروز شد. امروز، گرچه میدان جهاد تغییر کرده است، اما همچنان جهاد اقتصادی همان رسالتی است که بر دوش ما سنگینی می‌کند. در این مسیر، وحدت و همبستگی میان همه اقشار جامعه، فارغ از هرگونه تفاوت مذهبی و قومی، کلید موفقیت است.

در فولاد هرمزگان، نمونه‌ای بارز از این همبستگی و وحدت را در کنار همکاران شیعه و سنی خود شاهد هستیم. با تکیه بر این همدلی و هم‌افزایی، توانسته‌ایم در مسیر تولید و تعالی شرکت گام‌های بزرگی برداریم و نقش خود را در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا کنیم. این وحدت و تلاش، امروز نیز در عرصه جهاد اقتصادی به بار نشسته و منجر به افتخارآفرینی‌های بسیاری برای ایران عزیز شده است.

اکنون که کشورمان در میانه یک جنگ اقتصادی سخت قرار دارد، همه ما باید با هم متحد باشیم و همچنان با روحیه جهادی در راستای اهداف اقتصادی و صنعتی کشور گام‌های بلندی برداریم. بدون شک، با توکل بر خداوند متعال و همبستگی همه همکاران در فولاد هرمزگان، انشاالله می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

برای تمامی شما آرزوی توفیق و سلامتی دارم

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده