تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۱۹۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد هرمزگان با تاکید بر نگاه ویژه به منابع انسانی مطرح کرد:

افزایش اشتیاق شغلی؛ مهم‌ترین رکن رسیدن به توسعه متوازن و پایدار است

افزایش اشتیاق شغلی؛ مهم‌ترین رکن رسیدن به توسعه متوازن و پایدار است
‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه افزایش انگیزه سرمایه‌های انسانی این مجموعه فولادی و تاثیر قابل توجه آن بر بالا بردن میزان بهره‌وری تاکید کرد: توسعه متوازن و پایدار در مجموعه فولاد هرمزگان تنها با توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی میسر خواهد شد و ما نیز در این خصوص اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌ایم.

به گزارش می‌متالز، وی با تاکید بر اینکه کارگران مهم‌ترین سرمایه سازمان هستند و ما در فولاد هرمزگان نگاه ویژه‌ای به آنان داریم افزود: شرکت فولاد هرمزگان در حوزه کارگری و اجرای صحیح قانون کار از سال ۱۴۰۰ اقدامات متعددی در حوزه منابع انسانی و رفاهیات آن‌ها انجام داده که تا پیش از آن صورت نگرفته بود؛ از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تاسیس صندوق درمان بیماری‌های خاص برای تمامی کارکنان، طبقه‌بندی مشاغل، اصلاح حقوق همه کارکنان اعم از امانی و پیمانی، تهیه و اجرای گردشکار ازدواج و فرزندآوری اشاره کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص لزوم توجه به تولید با نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در ادامه تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان همواره در جهت رشد و توسعه صنعت و اقتصاد کشور گام برداشته و در سال ۱۴۰۳ نیز که به شعار جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده، سعی دارد با نگاه ویژه در جهت بهبود شرایط رفاهی و معیشتی سرمایه‌های انسانی فولاد هرمزگان گام بردارد و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های مناسبی نیز انجام شده است.

توانمندسازی کارکنان با برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد

معروفخانی در خصوص اقدامات انجام شده برای توانمندسازی کارکنان فولاد هرمزگان اظهار کرد: همه ساله دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه‌های مدیریتی، تخصصی مشاغل، عمومی و ایمنی برای کارکنان، برنامه‌ریزی شده و با کیفیت مطلوب برگزار می‌شود.

وی افزود: ورزش کارگری حوزه دیگریست که فولاد هرمزگان با جدیت و با هدف سلامت کارکنان به آن وارد شده است و خوشبختانه امروز شرکت فولاد هرمزگان از قطب‌های ورزش کارگری به حساب می‌آید. این امر علاوه بر نشان دادن نگاه ویژه این شرکت به حوزه تندرستی، موجب افزایش انگیزه کارگران گران‌قدر و ایجاد تعادل بین کار و زندگی ایشان می‌شود.

معروفخانی در پایان عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اجرای آن‌ها که در جهت افزایش اشتیاق شغلی بوده، شاهد رکوردشکنی‌های پی در پی در فولاد هرمزگان بوده ایم و امید می‌رود با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه به تنوع محصولات و افزایش کمی و کیفی در تولید برسیم و تاثیر شگرفی در شکوفایی استان هرمزگان و کشور داشته باشیم.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده