تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۱۴۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

آغاز هفتمین دوره نظرسنجی کارکنان فولاد هرمزگان

آغاز هفتمین دوره نظرسنجی کارکنان فولاد هرمزگان
‌می‌متالز - هفتمین دوره نظرسنجی اثربخشی و اشتیاق شغلی کارکنان فولاد هرمزگان موسوم به «نسکافه» از امروز ۱۷ شهریورماه آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، امین رنجبرفرد با اعلام این خبر گفت: مدیریت شرکت همواره معتقد است کارکنان به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه شرکت، جایگاه ویژه‌ای در فرآیند تولید پایدار داشته‌اند؛ بنابراین کوشیده با توجه به امکانات موجود و علی‌رغم محدودیت‌ها، همواره گام‌های مؤثری در جهت رفع نیاز‌های شغلی و بهبود سطح معیشت کارکنان بردارد.

به همین منظور آگاهی از دیدگاه‌های همکاران به‌عنوان یکی از اصول ارتباطات دوسویه همواره مورد تأکید مدیریت ارشد شرکت بوده و از نتایج آن در اتخاذ تصمیمات کلیدی و استراتژیک حوزه منابع انسانی استفاده می‌شود.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: از آنجا که نظرسنجی «نسکافه» بر مؤلفه‌های شغلی کارکنان شرکت متمرکز بوده و دستاورد آن بهبود مستمر و تدریجی تجربه‌های کاری همکاران است، از تمامی همکاران گرامی دعوت می‌شود ضمن مشارکت فعال در این فرآیند، به ایفای نقش در بهبود فضای کاری خود بپردازند؛ چراکه تنها در صورتی می‌توان اقداماتی مؤثر انجام داد که کارکنان و مدیریت با همدلی و در کنار یکدیگر در مسیر رشد و تعالی گام بردارند.

رنجبرفرد در پایان عنوان کرد: به‌منظور شرکت در نظرسنجی «نسکافه ۷»، همکاران محترم می‌توانند با مراجعه به بخش کارتابل سامانه فرآیندی، وارد صفحه نظرسنجی شوند و به پرسش‌ها پاسخ دهند. تعداد پرسش‌های این نظرسنجی ۷۴ پرسش است و زمان تقریبی پاسخ به آن حدود ۲۵ دقیقه خواهد بود.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده