تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۱۰
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۲۵۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات:

سودآوری «تجلی» با افزایش تولید و فروش «فولاد سرمد ابرکوه» رشد می‌کند

سودآوری «تجلی» با افزایش تولید و فروش «فولاد سرمد ابرکوه» رشد می‌کند
‌می‌متالز - «تجلی» با موفقیت پروژه فولاد سرمد و ثبات قیمت سهم، چشم‌انداز روشنی برای آینده دارد. این شرکت با دستاورد‌های اخیر و چشم‌انداز روشن، به نمادی پر امید در بازار سرمایه تبدیل می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، «مرتضی علی‌اکبری» مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در خصوص وضعیت سهام «تجلی» پس از پذیره‌نویسی و تبدیل حق تقدم به سهم گفت: در شرایط فعلی بازار که اکثر سهام‌ها با افت قیمت مواجه شده‌اند، ثبات قیمت سهم «تجلی» با وجود بازارگردان قوی آن قابل تقدیر است. این نشان از تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ ارزش سهام و حمایت از سهام‌داران است.

وی افزود: سهم تجلی به دلیل بنیاد‌های قوی شرکت، چشم‌انداز مثبت صنعت، پروژه‌های جدید، و ... پتانسیل رشد قابل توجهی دارد. با این حال، تحقق این پتانسیل مستلزم بهبود شرایط کلی بازار و عوامل اقتصادی است.

علی‌اکبری خاطر نشان کرد: همه ما امیدواریم که با بهبود شرایط اقتصادی و بازار سرمایه، شاهد رشد و رونق مجدد سهم تجلی و سایر سهام باشیم.

وی در ادامه با اشاره به واحد کلاف‌سازی فولاد سرمد و آغاز عملیات اجرایی آن گفت: با وجود شرایط سخت و اجرای این پروژه در زیر سقف کارخانه، کارگران پرتلاش شرکت توانستند بدون ایجاد وقفه در تولید میلگرد، این واحد را راه‌اندازی کنند و تست گرم خط تولید کلاف این شرکت با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت با موفقیت کامل انجام شد.

وی گفت: افتخار داریم که برای اولین بار در تاریخ شرکت، موفق به تحقق ظرفیت اسمی تولید و حتی فراتر از آن شدیم و در سال گذشته، مجموع تولید فولاد سرمد به ۴۷۵ هزار و ۵۹۰ تن رسید.

مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات گفت: سهام «تجلی» در این شرکت ۴۸ درصد است و سودآوری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با افزایش تولید و فروش فولاد سرمد ابرکوه رشد خواهد داشت.

عناوین برگزیده