تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۳۸۴۷
سرویس خبر : انرژی
درآمد‌های فصلی پتروشیمی تندگویان روند صعودی را پشت سر می‌گذارد؛

درآمد‌های "شگویا" هم قامت سال گذشته ایستاد

درآمد‌های
‌می‌متالز - پتروشیمی تندگویان در شهریورماه میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی بود.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد برابر با مبلغ ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان بود، همچنین "شگویا" در ۶ ماه نخست سال جاری به مجموع درآمد تجمیعی ۱۳ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومانی رسید.

درآمدهای
درآمدی که "شگویا" در پایان فصل تابستان شناسایی کرد از فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، این شرکت پتروشیمی در شهریورماه به میانگین درآمدی ۲ هزار و ۲۷۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. همچنین در ۳ ماه نخست سال مالی میزان درآمد عملیاتی که توانست از عملکرد خود به ثبت برساند برابر با ۶ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان و در ۳ ماه دوم سال (تابستان) نیز به مجموع درآمدی ۶ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومانی رسید.

روند درآمد ماهانه "شگویا” 

میزان درآمد عملیاتی که "شگویا" در پایان نیمه نخست سال جاری از فروش محصولات به ثبت رساند در مقایسه با شهریورماه سال گذشته و همچنین نسبت به ماه گذشته تغییرات چشمگیری را به دنبال نداشت.

بیشترین درآمدزایی که پتروشیمی تندگویان از فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره ماهانه به ثبت رساند در اختیار محصول «گرید بطری» با یک هزار و ۴۸ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در شهریورماه نزدیک به ۵۲ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول طی ۶ ماه گذشته کسب کرد برابر با ۷ هزار و ۵۹۸ میلیارد تومان بود.

درآمدهای
همان‌طور که گفته شد شرکت پتروشیمی تندگویان در شهریورماه میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی بود، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ به دست آورد ۴۸ درصد از درآمد‌های تجمیعی سال مالی گذشته را پوشش داده است.

مقدار فروش محصولات پتروشیمی تندگویان در شهریورماه سال جاری ۴۳ هزار و ۹۳۰ تن از محصولات خود را در بازار توانست به فروش برساند. پرفروش‌ترین محصول شگویا در این دوره یک ماهه مربوط به گرید الیاف با ۲۲ هزار و ۳۵۷ تن بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده