تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲
کد خبر: ۳۵۵۳۲۶
سرویس خبر : انرژی

گاز به دورترین روستا‌های الموت رسید

گاز به دورترین روستا‌های الموت رسید
‌می‌متالز - پروژه گازرسانی به پنج روستا واقع در الموت شرقی به بهره‌برداری رسید تا بهره‌مندی خانوار‌های روستایی استان قروین از گاز به حدود ۹۵ درصد برسد.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، «علی حجتی‌پور» مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین این گازرسانی به این پنج روستا، گفت: گازرسانی به روستا‌ها افزون بر ایجاد انگیزه برای سکونت دائم اهالی و پیشگیری از مهاجرت به شهر، سبب رونق اشتغال و کسب‌وکار در فضا‌های روستا‌ها نیز می‌شود و این موضوع در درازمدت سودمندی به‌مراتب بیشتری از هزینه صرف‌شده برای اجرای عملیات گازرسانی به همراه دارد.

سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در این آیین، خدمت به مردم را احسن همه فعالیت‌ها دانست و تأکید کرد: مردم ولی‌نعمتان مسوولان هستند.

وی افزود: ساکنان روستا‌ها هم حق دارند طعم خوش امکانات، رفاه و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را بچشند و از فواید آن بهره‌مند شوند.

سالار آبنوش، نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس هم بیان کرد: دیدن توسعه و عدالت در جامعه زمانی لذت‌بخش است که روستاییان نیز به آن دسترسی می‌یابند تا همگی شاهد تحقق عدالت در میهن عزیزمان باشیم.

وی گفت: بدون بهره‌مندی روستاییان از امکانات عدالت کاملاً برقرار نمی‌شود و دایره خدمت‌رسانی به مردم نیز ناقص می‌ماند. از همین رو در توزیع همه خدمات و امکانات روستاییان باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها در نظر گرفته شوند.

منبع: شانا

عناوین برگزیده