تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۵۳۴۷
سرویس خبر : پیمانکاران

اقدامات ایریتک طی ۶ ماه نخست امسال با راهبری ایمیدرو

اقدامات ایریتک طی ۶ ماه نخست امسال با راهبری ایمیدرو
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ایریتک اقدامات شاخص این مجموعه در بخش معدن و صنایع معدنی ایران طی شش ماه گذشته و با راهبری ایمیدرو را تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی مستقیمی گفت: راه‌اندازی نخستین قوس الکتریکی پروژه فولادسازی قائنات بعد از گذشت ۱۶ سال (از آغاز این پروژه) و با از سر راه برداشتن موانع، عملیاتی شد.

وی افزود: به سرانجام رساندن موفقیت‌آمیز اولین ذوب پروژه فولادسازی قائنات در شهریورماه امسال و برنامه‌ریزی برای نخستین ریخته‌گری آن تا قبل از پایان سال جاری و همچنین بهبود تیم مدیریت پروژه‌های احیا مستقیم اردبیل و اقلید از دیگر اقدامات توسعه‌ای ایریتک بوده است.

مدیرعامل ایریتک پیگیری مستمر در ارتباط با جلب همکاری شرکت دانیلی در پروژه فولادسازی و نورد قروه کردستان به منظور شروع هر چه سریع‌تر پروژه اصلی را از دیگر اقدامات ایریتک خواند و گفت: مذاکره و توافق با فولاد مبارکه در زمینه پروژه افزایش ظرفیت احیاء مستقیم مدول F، مذاکره و توافق با فولاد هرمزگان در خصوص پروژه افزایش مخازن آهن اسفنجی و مذاکرات مستمر قراردادی با کارفرمای طلای کردستان و امضای الحاقیه‌هایی مبتنی بر تغییر مکانیزم مالی این پروژه از قیمت مقطوع به کاست پلاس (قیمت به همراه هزینه‌گذاری) نیز مورد توجه قرار گرفت.

مستقیمی با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت طی نیم قرن گذشته؛ گفت: ایریتک اکنون، دانش زنجیره تولید محصول از معدن تا رسیدن به محصولات نهایی قابل فروش در بازار را در اختیار داشته و می‌تواند در کنار کارفرمایان، آنها را برای رسیدن به تولید محصول نهایی همراهی کند.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده