تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۴۶۶۷
سرویس خبر : پیمانکاران
مدیرعامل ایریتک:

ارتقاء رفاه اجتماعی، در سایه توسعه پایدار بخش صنعت و معدن است

‌می‌متالز - هم‌زمان با روز ملی صنعت و معدن، دکتر «محمدمهدی مستقیمی» در پیامی ضمن گرامیداشت این روز مهم، بر نقش مؤثر صنعت و معدن در ارتقاء رفاه اجتماعی و توسعه پایداری کشور تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل ایریتک تصریح کرد: بخش صنعت و معدن، نیروی محرکه اقتصاد بالنده است که با ایجاد ارزش افزوده، بهره‌‏وری و اشتغال پایدار، تولید و توزیع کشور را در سطح ملی متعادل کرده و در نهایت منجر به افزایش رفاه اجتماعی خواهد شد. چنین است که جایگاه رفیع تولید منبعث از فعالیت‌های صنعتی و معدنی در طی چندین سال گذشته مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری بوده تا جایی که در نام‌گذاری سال‌ها به خوبی خود را نشان داده است. از این رو نقش فعالان، کارآفرینان، صاحبان مشاغل و حِرَف صنعتی و معدنی و مدیران خدوم این حوزه در تحقق اهداف و آرمان‌های اقتصادی بسیار پررنگ و کارا می‌باشد. بدین جهت جا دارد به بهانه نامگذاری خجسته دهم تیر به عنوان روز ملی صنعت و معدن، از مقام شامخ جهادگران این عرصه قدردانی شود.

ارتقاء رفاه اجتماعی، در سایه توسعه پایدار بخش صنعت و معدن است

منبع: ایریتک

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد