تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۳۴۲۵۸۱
سرویس خبر : پیمانکاران
با اجرای ۱۳ پروژه بزرگ به ارزش یک میلیارد یورو

جایگاه “ایریتک” در صدر شرکت‌های مهندسی کشور، تثبیت شد

می متالز - شرکت بین‌المللی مهندسی ایران که به “ایریتک” شهرت دارد با حدود نیم قرن سابقه و تجربه موفق، هم‌اینک در حال اجرای ۱۳ پروژه بزرگ به ارزش حدود یک میلیارد یورو است که باعث تثبیت جایگاه آن در صدر شرکت‌های مهندسی کشور شده است.

به گزارش می‌متالز به نقل از پردازش، با اجرای طرح‌های در دست اجرای شرکت ایریتک، تحول بزرگی در صنایع فلزی و معدنی کشور رخ خواهد داد که نتیجه برنامه‌ریزی صحیح و علمی از سوی مدیریت و کارشناسان این مجموعه طی ۶ ماه اخیر می‌باشد.

گفتنی است، شرکت ایریتک دارای چندین شرکت زیرمجموعه می‌باشد که در راستای بهره‌وری حداکثر و اجرای باکیفیت‌تر پروژه‌هایش فعالیت می‌کنند که به دلیل برخی مشکلات در سال‌های پیشین، نمی‌توانستند از همه پتانسیل خود استفاده کنند به نحوی که شرکت‌هایی نظیر ایکاساخت، آیمکو و … در حداقل ظرفیت خود به سر می‌بردند، اما در حال‌ حاضر و به مدد عزم راسخ تیم جدید مدیریتی ایریتک، این مجموعه مجددا موفق به افزایش ظرفیت تولیدی و فعال شدن واحد‌های زیرمجموعه‌اش شده است.

این در حالی است که مشکلات بانکی، تحریم‌ها و … هنوز وجود دارد. هم‌چنین شرکت ایریتک در تلاش برای افزایش و ارتقا تعامل با کارفرمایان و پیمانکاران خود می‌باشد تا از این راه، ضمن حفظ برند معتبر و اسمی “ایریتک” و افزایش سرعت اجرای پروژه‌‎ها، سود بیشتری برای مشتریان و کارفرمایان خود، حاصل کند.

نگاهی به فهرست برخی از پروژه‌های در دست اجرای شرکت ایریتک، نشان از اعتماد گسترده در جامعه صنعتی و معدنی کشور نسبت به این مجموعه مهندسی پرسابقه دارد. پروژه‎‌هایی نظیر تغلیظ سنگ‌ آهن سنگان، سیلو‌های آهن‌اسفنجی فولاد هرمزگان، اکسیژن پلنت ۴ فولاد خوزستان، احیا اقلید، فولاد و نورد قُروه، استحصال طلای سقز، فروآلیاژ بهاباد چادرملو، لنس کوره‌های فولاد هرمزگان، واگن برگردان ۳ فولاد خوزستان، احیا اردبیل، الحاقیه ۱۱ فولادسازی خراسان و افزایش ظرفیت احیا مدول F مهندسی، همگی شاهد این مدعاست که قطعا با استمرار برنامه‌های راهبردی مدیریت عالی شرکت ایریتک، روند رو به رشد و متعالی آن ادامه خواهد یافت.

منبع: پردازش

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده