به گزارش می متالز، کاوه قاضی؛ معاون مدیرعامل بیمه معلم درباره هدفگذاریهای این معاونت در طراحی و اجرای طرحهای نوین بیمهای گفت: طرحهای سال گذشته که بازده مناسبی داشته پس از بازنگری مجدد متناسب با نیاز بیمهگذاران بر پایه ساز و کار جدید در قالب کمپینهای فروش عرضه میشود. بر این اساس برای هر شعبه بودجه مشخصی در نظر گرفته شده که طبق سیستم ارزیابی مورد سنجش واقع میشود.
او برآموزشهای ویژه برای شبکه فروش اشاره کرد و گفت: برنامه استراتژیک بیمه معلم در سال ۹۸ در راستای تقویت توانمندی نمایندگیهای فروش است. به همین منظور تقویم آموزشی شبکه فروش ایجاد میشود تا با نیازسنجی آموزشی از کلیه نمایندگان استانهای مختلف، برنامه آموزش هدفمند اجرا شود.بیمه معلم از میان ۲۸ شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان بهعنوان دارای «برنامه برتر» شناخته شده است و این برنامه در سال ۹۸ نیز با اهداف متناسب با نیاز روز بازار و جامعه پیادهسازی خواهد شد.
او توسعه سامانه مرکز تماس را برنامه دیگر بیمه معلم در سالجاری عنوان کرد و گفت: یکی از استراتژیهای شرکت بیمه معلم در سالجاری، توسعه خدمات بیمه در بستر الکترونیک است، در این راستا، چند پروژه را از سال گذشته آغاز کردیم که یکی از مهمترین آنها توسعه سامانه مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بوده است.
او درباره توسعه خدمات الکترونیک توضیح داد: از برنامههای سال ۹۸ بیمه معلم در این زمینه، ایجاد پنل کاربری ویژه بیمهگذاران در بستر وب، اپلیکیشنهای موبایلی و نرمافزارهای استارتآپها است تا از این طریق آنها بتوانند خدمات بیمهای شرکت بیمه معلم را بهصورت الکترونیکی به سهولت دریافت کنند. بهمنظور تامین نظر سهامداران، خدمات بیمه الکترونیک به سهامداران بیمه معلم و همچنین جامعه بزرگ فرهنگیان عرضه شود.
همچنین پالایش نمایندگان در سال ۹۸ برنامه دیگر بیمه معلم است که معاون مدیرعامل در اینباره یادآور شد: در حالحاضر هدف افزایش تعداد نمایندگان از ۱۵۰۰ به ۲۰۰۰ نفر است و البته در این افزایش اولویت با استان تهران است.
به گفته قاضی ارتقای سطح توانمندیهای شبکه فروش جهت ارتقای بهرهوری و سرانه فروش در دستور کار قرار گرفته و در سال ۹۸ تقویم آموزشی ایجاد میشود تا با نیازسنجی آموزشی از کلیه نمایندگان استانهای مختلف، برنامه آموزش هدفمند اجرا شود.