تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۴
بازدید: ۵۶۵
کد خبر: ۷۵۴۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

15 زیرمجموعه بورسی و غیربورسی شستا 69 ملک را به مزایده گذاشتند

می متالز - 15 زیرمجموعه سرمایه گذارى تامین اجتماعى از جمله چند شرکت بورسی و فرابورسی، مرحله اول فروش 69 املاک مازاد را به مزایده گذاشتند.
15 زیرمجموعه بورسی و غیربورسی شستا 69 ملک را به مزایده گذاشتند

به گزارش می متالز، 15 شرکت‌ تابعه سرمایه گذارى تامین اجتماعى (شستا) از جمله شرکت های بورسی و فرابورسی تاپیکو، پتروشیمی های فناوران و آبادان، نفت پاسارگاد و کاغذ سازی کاوه در نظر دارند 69 املاک مازاد را از طریق مزایده عمومى با وضعیت موجود و مشخص شده به فروش برسانند.

براین اساس، متقاضیان مى‌توانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان گاندى، بن بست سوم پلاک ۱۱ طبقه همکف از تاریخ نشر اولین آگهى لغایت روز شنبه ۱۴دی ماه (ساعت ۸ صبح لغایت۱۹، همه روزه حتى ایام تعطیل) با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به شماره حساب ۷۴۶۷۲۳۳۶۰۴ بانک ملت شعبه میدان آرژانتین کد شعبه ۶۵۰۸۶ بنام شرکت سرمایه‌گذارى تامین اجتماعى (به ازاى هر ردیف ملک) اسناد مزایده را دریافت کرده و ضمن مطالعه ضوابط و رعایت مقررات مربوطه پیشنهاد قیمت را همراه با اوراق تکمیل شده در پاکات در بسته مزایده قرار داده و از تاریخ نشر اولین آگهى تا چهارشنبه ۲۵ دی ماه به نشانى فوق تحویل و رسید دریافت کنند.

همچنین به منظور هماهنگى لازم براى بازدید یا هرگونه سوال احتمالى در زمینه املاک موضوع مزایده می توانند با شماره تلفن ۸۲۱۰۹۱۲۳ و ۰۹۲۱۲۲۰۱۰۵۰ تماس حاصل کنند. زمان بازگشایى پاکات با حضور نمایندگان شرکت هاى مالک، نهادهاى نظارتى و متقاضیان (حضور افراد متقاضى مجاز است) در مجموعه ورزشی تلاش ۲۸ و ۲۹ دی برگزار مى‌شود.

آگهی مزایده مرحله اول املاک و مستغلات شرکت های تابعه شستا را می توان اینجا مشاهده کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده