تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۱۱۲۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

هیچ واحد تولیدی در مازندران نباید مشکل نقدینگی داشته باشد

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه به بودجه مناسبی که از طریق منابع رونق تولید وجود دارد و همچنین برگزاری منظم جلسات شهرستانی و استانی در خصوص حل مشکلات واحد‌های تولیدی، هیچ مشکلی در زمینه برخورداری واحد‌های تولیدی از اعتبارات وجود ندارد.

به گزارش می‌متالز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: با توجه به بودجه مناسبی که از طریق منابع رونق تولید وجود دارد و همچنین برگزاری منظم جلسات شهرستانی و استانی در خصوص حل مشکلات واحد‌های تولیدی، هیچ مشکلی در زمینه برخورداری واحد‌های تولیدی از اعتبارات وجود ندارد.

او در ادامه افزود: علیرغم وجود بی سابقه‌ترین فشار‌ها در سال ۱۳۹۹ بر کشور از ناحیه تحریم‌های ظالمانه، خوشبختانه بر اساس آمار واحد‌های منتخب استان شاهد رشد و جهش تولید و بر مبنای آمار مرکز آمار شاهد رشد اشتغال در صنعت استان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را برای به زانو در آوردن بخش اقتصاد و تولید در سال گذشته به کار گرفته بودند، تصریح کرد: با همدلی، اتحاد و یکپارچگی به حمد الله هم در سطح کشور و هم در سطح استان شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه صنعتی بوده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان تاکید کرد: در سال گذشته در زمینه تولید خودرو در مازندران ۳۵ درصد، سیمان ۱۷ درصد، مواد پتروشیمی ۳۸ درصد، فرش ماشینی ۱۹ درصد و در بخش تولید محصولات فولادی رشد ۸۲ درصدی داشته ایم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده