تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۲۱۰۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بورس انرژی ایران با همکاری مرکز مالی ایران برگزار می‌کند؛

وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدید‌ها

‌می‌متالز - وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدیدها، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در این نشست که امروز از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰ به طور مجازی برگزار خواهد شد، سیدعلی حسینی، حسین عبده تبریزی، داود منظور، محسن طرز طلب، علی نقوی، ابراهیم خوش گفتار، حمیدرضا صالحی، عیسی حسین پناه، محمد جعفری و آرش جالبی به نوبت سخنرانی می‌کنند.

همگام با برگزاری نشست، مرکز مالی ایران در راستای ارتقاء دانش مالی و آماده سازی افراد به منظور فعالیت در مشاغل مالی، دوره کارشناس تحلیل گری صنعت و تجارت برق را طراحی و برگزار می‌کند تا دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه به طور کامل با این صنعت آشنا شوند و در ادامه با بررسی صورت‌های مالی، محاسبه سود و ارزش گذاری شرکت‌های این صنعت توانایی‌های لازم برای تحلیل شرکت‌های این صنعت را بدست آورند.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام «رایگان» از این لینک http://yun.ir/t ۰ mwuf استفاده کنند. به تمامی شرکت‌کنندگان در نشست گواهینامه حضور در دوره تعلق می‌گیرد.

شماره تماس: ۶۲۸۴۳۰۰۰-۰۲۱

وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدید‌ها

وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدید‌ها

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده