تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۲۲۲۰۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های بیمه ملت، پتروشیمی پارس و گروه صنایع بهشهر ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی دوده فام، ریل پرداز سیر و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۵ هزار و ۳۱۴ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۷۵ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹ میلیارد و ۸۸۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در بیش از ۷۷۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بیمه ملت، پتروشیمی پارس و گروه صنایع بهشهر ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان فارس، لیزینگ خودرو غدیر و پدیده شیمی قرن افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷ هزار و ۷۸۹ میلیارد تومان در ۴۲۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۰ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۴۴۹ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده فام، ریل پرداز سیر و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده