تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۲۲۵۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران بورسی بخوانند / کدام نماد‌ها بیشترین بازدهی را دارند؟

‌می‌متالز - هفته گذشته شاخص کل بورس یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی رسید.

به گزارش می‌متالز، بورس تمام طول هفته گذشته توانست با روندی مثبت و صعودی باشد. رنگ سبز بورس تنها برای شاخص کل بورس نبود و شاخص هم‌وزن هم هفته گذشته با روندی صعودی بود.

در هفته سوم مرداد ماه شاخص کل در کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد آغاز به کار کرد و در پایان هفته در محدوده یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد. همچنین شاخص کل هم‌وزن هم در ابتدای هفته گذشته در محدوده ۴۰۵ هزار واحدی بود، اما در آخرین روز معاملاتی به ۴۲۲ هزار واحد رسید.

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاهد خروج ۵۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های قابل معامله با درآمد ثابت بودیم که یک رکورد در تاریخ بورس محسوب می‌شود.

آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بازار سهام شاهد نهمین عرضه اولیه سال جاری بود و «مدیریت» در فرابورس عرضه شد. در پایان این عرضه اولیه دو میلیون و ۸۱۳ هزار نفر مشارکت داشتند که این رقم تا به حال مشارکت در عرضه اولیه‌های امسال را شکسته است.

در هفته منتهی به ۲۰ مرداد، «کمینا» بازدهی ۳۴ درصدی را میان نماد‌های بازار داشت. همچنین «آپ» در هفته گذشته ۲۷ درصد بازدهی را نصیب سهامدارانش کرد.

نماد معاملاتی «لپارس» هم در رتبه سوم بیشترین بازدهی (۲۶ درصد) هفته گذشته قرار گرفت. همچنین «فرابورس» روز‌های گذشته توانست بازدهی ۲۴ درصدی را ثبت کند. «ملت»، «وسکرشا»، «شاروم» و «زقیام» هفته گذشته با بازدهی ۱۹ درصدی بودند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده