تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۳۹۴
کد خبر: ۲۲۵۰۱۷
استاندار تهران:

متروی پرند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

‌می‌متالز - استاندار تهران از بهره‌برداری مترو پرند در هفته دولت سال آینده با توجه به تأمین بودجه و تفاهم‌نامه فی مابین شهرداری و راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی رباط‌کریم در هفته دولت اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه فی مابین شهرداری تهران و راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان و شرط جریمه دیر کرد در صورت عدم بهره‌برداری از مترو در تاریخ مقرر در هفته دولت سال آتی مترو پرند افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش همزمان با حضور استاندار تهران در شهرستان رباط کریم سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، تنیس، بدمینتون و سایر رشته‌های ورزشی کیکاور با مساحتی بالغ بر ۱۴۶۲ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سردخانه صنعتی ۱۵ هزار تنی، مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه ژیمناستیک و سالن والیبال نصیر شهر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان و همچنین مرکز خرید و فروش خودرو افتتاح شد.

گفتنی است در هفته دولت با حضور استاندار تهران و مسوولان شهرستان رباط‌کریم ۸۲ پروژه با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومانی در راستای اشتغال‌زایی ۵ هزار نفر در شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده