تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۹
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۳۱۴۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای نخستین بار،

صندوق‌های «تنوین» را در اسنپ معامله کنید

‌می‌متالز - از امروز امکان خرید و فروش واحد‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین در سوپر اَپ «اسنپ» فراهم شد.

به گزارش می‌متالز، امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه، طی مراسمی با حضور خبرنگاران، در راستای فرهنگ‌سازی و تسهیل سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه، امکان خرید و فروش واحد‌های صندوق‌های سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین در سوپر اَپ اسنپ فراهم شد. در این نشست، میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس، داوود رزاقی مدیر عامل تامین سرمایه نوین و مجید حسامی مدیر ارشد اجرایی اسنپ پی حضور داشتند.

مدیر نظارت برنهاد‌های مالی سازمان بورس در این مراسم گفت: موضوع سرمایه‌گذاری غیر مستقیم همواره یکی از برنامه‌های جدی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.

میثم فدایی، تاکید کرد: با توجه به گسترده شدن بازار سرمایه و رشد بیشمار سهامداران فعال در این بازار، استفاده از راهکار‌ها و ابزار‌های سرمایه گذاری غیر مستقیم، بهترین شیوه برای کاهش ریسک سرمایه گذاری در این بازار است.

وی بیان کرد: در دستورالعمل جدید صندوق‌های سرمایه گذاری، اجازه صدور و ابطال در اپلیکیشن‌های خارج از بازار سرمایه نیز فراهم شده است. «اسنپ» به عنوان یکی از شرکت‌های بالغ کشور در این امر پیش قدم شده و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم وزن فعالیت‌های فینتکی را در اپلیکیشن اسنپ بیشتر مشاهده کنیم.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین نیز در این مراسم اظهار کرد: تامین سرمایه نوین به عنوان نخستین مجموعه توانسته با همکاری اسنپ خارج از بازار سرمایه مجوز سرمایه گذاری غیرمستقیم را فراهم آورد.

داوود رزاقی، افزود: با رونمایی از این پلتفرم افراد بدون مراجعه به شبکه بانکی و زیرمجموعه‌ها می‌توانند سرمایه گذاری خود را ثبت کرده و این امر موجب صرف هزینه کمتر شده و در راستای فرهنگ سازی مزیت خوبی نیز به شمار می‌آید.

مدیر ارشد اجرایی اسنپ نیز در این مراسم گفت: سرمایه‌گذاری کار تخصصی است که برای موفقیت در آن نیاز به صرف زمان و دانش لازم است.

مجید حسامی، گفت: بر اساس بررسی‌های مختلف در دنیا که نتیجه آن در بازار سرمایه ایران هم صادق است، همیشه سرمایه گذاری غیرمستقیم نتیجه بهتری داشته است.

وی افزود: مجموعه اسنپ توانسته با تعداد کاربران بالا و جوان، طی یک سال پلتفرم مدیریت سرمایه خود را توسعه دهد. از امروز همه کاربران می‌توانند از طریق اسنپ در این پلتفرم‌ها ثبت نام کرده و سرمایه گذاری خود را تکمیل کنند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده