تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۳۴۷۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس خانه معدن ایران:

آموزش، بخش مغفول ماینکس

‌می‌متالز - محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران، در حاشیه دهمین نمایشگاه ماینکس به خبرنگار آیروپکس گفت: به نظر من که ۳۰سال است به طور منظم در نمایشگاه‌های حوزه معدن شرکت می‌کنم، چون استراتژی خاصی نداریم و بیشتر به جریان تجاری این نمایشگاه‌ها توجه می‌کنیم، متأسفانه نمی‌توانیم خروجی لازم را داشته باشیم. ما باید در نمایشگاه‌ها، درکنار برنامه‌های همیشگی، در راستای ارتقای سطح دانش معدنی شرکت‌کنندگان، برای بخش‌های علمی و فرهنگی نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: به طور مثال در همین نمایشگاه باید درمورد مسائل و اخبار روز معدنی اطلاع‌رسانی شود و کنفرانس‌های تخصصی برگزار شود. وقتی این اتفاقات رخ نمی‌دهد، نتیجه مثبتی هم نخواهیم داشت.
بهرامن همچنین اظهار داشت: در نمایشگاه «ایران کان‌مین» که خانه معدن برگزارکننده آن است، یک بخش برای آموزش اختصاص داده شده که بتوانیم در تمامی زمینه‌ها فعالیت کنیم تا در این فضا‌ها راجع به فولاد، اکتشافات، سرمایه‌گذاری، حمل و نقل، قوانین و مشکلات بحث و گفتگو شود تا افرادی که وقت گذاشته و به نمایشگاه آمده‌اند نکات مفیدی عایدشان شود. در این صورت است می‌توان به آن خروجی مدنظر و مناسب رسید.

منبع: انجمن سنگ آهن ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده