تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۴۲۸۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خاندوزی:

بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است

‌می‌متالز - سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی تاکید کرد بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌ یک درحال به بار نشستن است و در روز‌های آینده ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، خاندوزی در این توئیت نوشت: روز گذشته را با اولین حراج الکترونیک اموال تملیکی آغاز کردیم و با نخستین تامین مالی زنجیره تولید توسط بانک‌های ملی، مسکن، صنعت و معدن و… ادامه دادیم.

وزیر امور اقتصادی و دارائی افزود: به لطف الهی بذر تلاش‌های ۴ ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روز‌های آینده ادامه دارد.

تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای تولید روز شنبه با هدف هدایت منابع مالی به بخش تولید بین وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و هفت بانک عامل ملی، پارسیان، صنعت و معدن، تجارت، صادرات، ملت و مسکن و ۲ وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت امضا شد.

قرار است این طرح به صورت آزمایشی انجام شود و سال آینده بانک‌های دیگر نیز به این طرح اضافه می‌شوند.

در این مراسم «علی آقا محمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر رهبر معظم انقلاب، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد، «سید رضا فاطمی‌ امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «علی صالح آبادی» رییس کل بانک مرکزی حضور داشتند.

سهولت دسترسی به منابع، هدایت نقدینگی و کاهش انحراف از منابع از دستاورد‌های این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی تجارت بین الملل (اگزیم نیوز)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده