تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۲۴۳۶۲۴
سرویس خبر : محیط زیست

تذکر نماینده اصفهان به «رئیسی» درباره اجرای قانون هوای پاک

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه مجلس تذکر نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن درباره ضرورت اجرای کامل قانون هوای پاک را قرائت کرد.

به گزارش می‌متالز، روح اله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و مسوولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبر آباد و ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت اعزام هیأت کارشناسی جهت بررسی دلایل ریزش بخشی از پل دوم هلیل شهرستان جیرفت.
- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم توجه و رسیدگی به وضعیت نامطلوب خدمات و امکانات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان خمین.
- تذکر ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم پاسخگویی وزیر نیرو به مکاتبات نمایندگان.
- تذکر احمد محرم زاده یخفروزان نماینده اهر و هریس و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت اجرای کامل قانون جامع معلولان کشور.
- تذکر زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن: ضرورت اجرای کامل قانون هوای پاک و تدبیر اقدام فوری در خصوص آلودگی هوا و ضرورت نظارت و برخورد با صنایع آلاینده.
- تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و ۶ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت عدم اقدام به موقع برای ترخیص کالا‌های فاسدشدنی در گمرک.
- تذکر سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیر راه و شهرسازی و نیرو: ضرورت تخصیص اعتبار جهت تسریع در اصلاح مسیر خرم آباد – پلدختر و لزوم تسریع در احداث سد‌های حوزه انتخابیه و ضرورت تکمیل دیواره حفاظتی شهرستان پلدختر و معمولان و ضرورت تسریع در بازسازی ایستگاه پمپاژ کشاورزی روستا‌های حوزه انتخابیه که در سیل ۹۸ خسارت جدی دیدند.

همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت استمهال وام‌های پرداختی به مردم پلدختر و معمولان بابت خسارت سیل ۹۸ و نیز لزوم اختصاص تسهیلات جهت ۲۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی از بین رفته در سیل ۹۸.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده