تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۴۵۴۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

افزایش ۱۲۳ درصدی درآمد محصولات صادراتی فخوز

‌می‌متالز - فخوز یا همان فولاد خوزستان یکی از فولادساز‌های مطرح کشور است، این شرکت EPS ۱۱۸۰ واحد دارد، متوسط P به E این شرکت ۵.۴ است که ۲ واحد کمتر از متوسط گروه است، P به S این شرکت نیز ۱.۶۷ است که بسیار مناسب است.

به گزارش می‌متالز، فخوز یا همان فولاد خوزستان یکی از فولادساز‌های مطرح کشور است، این شرکت EPS ۱۱۸۰ واحد دارد، متوسط P به E این شرکت ۵.۴ است که ۲ واحد کمتر از متوسط گروه است، P به S این شرکت نیز ۱.۶۷ است که بسیار مناسب است.

محصولات فروش داخلی فخوز عبارتند از: آن اسفنجی، گندله، اسلب داخلی، بیلوم و بیلت داخلی.

اما محصول عمده فروش داخلی این شرکت اسلب داخلی، بیلوم و بیلت داخلی است.

اما درآمد فروش آهن اسفنجی نسبت به سال قبل در مدت میانگین ۹ ماهه افزایش قابل توجهی یافته و به ۳۵۸ میلیارد تومان رسیده که نسبت به درآمد مدت مشابه سال گذشته به ۷۷۸۵ درصد و بیش از ۷۷ برابر شده، نرخ فروش این محصول ۲۹۲ درصد افزایش یافته است جالب این که تعداد تولید امسال نسبت به سال گذشته ۱۳درصد کاهش یافته است، اما تعداد فروش آن به شدت افزایش یافته است (افزایش تعداد فروش ۱۹۰۴ درصد بوده است).

میانگین کل ۹ ماهه فروش داخلی فخوز ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. اما فروش صادراتی آن نسبت به امسال ۱۲۳ درصد افزایش یافته است، کل درآمد میانگین ۹ ماه سال جاری امسال شرکت نسبت به سال گذشته نیز افزایش ۵۸ درصدی داشته است.


تحلیل تکنیکال


فخوز در یک کانال بلند مدت صعودی قرار دارد و در تایم فریم ماهانه به خط روند صعودی برخورد کرده است و توانسته این روند را حفظ کند.

افزایش ۱۲۳ درصدی درآمد محصولات صادراتی فخوز


فخوز به شرط حفظ خط روند در روز‌های آتی می‌تواند به صورت صعودی دربیاید.

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده