تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۴۷۶۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

درآمد دی ماه " فخوز " معادل ۴۲ درصد سرمایه

‌می‌متالز - پایان فعالیت شرکت فولاد خوزستان در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه با تولید ۱۰ میلیون و ۲۸۳ هزار تن انواع محصول و عرضه حدود دو میلیون و ۸۳۵ هزار تن از آن به ارزش ۳۸۱ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در دی ماه امسال بالغ بر ۵۰ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال معادل ۴۲ درصد سرمایه آن درآمد محقق ساخته است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

بر اساس این گزارش، این مجتمع فولادی در اولین ماه زمستان امسال بیش از یک میلیون و ۵۷ هزار تن انواع محصول تولید کرده است و ۳۸۷ هزار و ۶۱۱ تن از آن را به فروش رسانده است.

درآمد دی ماه


در ماهی که گذشت، "فخوز" تعداد ۱۸۶ هزار و ۶۲۸ تن از تولیداتش را به ارزش بیش از ۲۱ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در بازار‌های داخلی عرضه کرده است و با صادرات حدود ۲۰۱ هزار تن از محصولات تولیدی خود به کشور‌های خارجی درآمدی به مبلغ ۲۹ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال بدست آورده است.

درآمد دی ماه

بیشترین درآمد و نرخ فروش محصولات


بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین درآمد فروش محصولات تولیدی "فخوز" در ماه گذشته بیش از ۱۷ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال ثبت شده است که این رقم بواسطه عرضه خارجی تعداد ۱۰۹ هزار و ۷۷۴ تن محصول اسلب به نرخ ۱۶۱ میلیون و ۳۴۶ هزار ریال به ازای هر تن حاصل شده است. همچنین محصول مورد اشاره بالاترین قیمت فروش محصولات تولیدی این مجموعه را از آن خود ساخته است.

درآمد دی ماه

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


پایان فعالیت شرکت فولاد خوزستان در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه با تولید ۱۰ میلیون و ۲۸۳ هزار تن انواع محصول و عرضه حدود دو میلیون و ۸۳۵ هزار تن از آن به ارزش ۳۸۱ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال اعلام شده است.



درآمد دی ماه

طبق اطلاعات جدول زیر، درآمد داخلی "فخوز" در دوره مورد بررسی بیش از ۱۶۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن حدود ۲۱۹ هزار میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

درآمد دی ماه


بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات


بیشترین مبلغ فروش محصولات تولیدی این مجموعه در دوره مذکور بالغ بر ۱۲۷ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال ارزشگذاری شده است که این رقم همچون ماه گذشته به عرضه خارجی محصول اسلب تعلق دارد. این در حالی است که، فروش داخلی محصول اسلب به قیمت ۱۵۷ میلیون و ۷۴۲ هزار ریال به ازای هر تن بالاترین نرخ فروش را در این دوره به خود اختصاص داده است.

درآمد دی ماه

روند معاملات


در پایان این گزارش می‌افزاید، ارزش سهام شرکت فولاد خوزستان در معاملات ماه گذشته بازار سرمایه با افت حدود هفت درصدی از مبلغ شش هزار و ۵۵۰ ریال به پنج هزار و ۵۸۰ ریال رسیده است.

گفتنی است، معامله حدود ۳۴۴ میلیون سهم "فخوز" در ۲۶ هزار و ۲۲۶ دفعه در ماه گذشته به ثبت ارزش معاملات به مبلغ دو هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال منجر شده است و همچنین میانگین ارزش روز سهام این مجموعه بالغ بر ۷۵۷ هزار میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

درآمد دی ماه

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده