تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۴۷۹۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

معامله ۸۰ هزار تنی محصولات «فخوز»

‌می‌متالز - شرکت فولاد خوزستان امروز سه‌شنبه ۱۲بهمن ماه، ۸۰ هزار تن محصول شامل ۶۰ هزار تن تختال و ۲۰ هزار تن شمش بلوم فولادی را در بورس کالای ایران مورد معامله قرار داد.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که نمودار ۱ نشان می‌دهد، شرکت فولاد خوزستان، امروز سه‌شنبه ۱۲بهمن ماه، ۲۰ هزار تن شمش بلوم فولادی را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۲۷ هزار و ۷۰۰ تنی مواجه شد و به میزان عرضه معامله صورت گرفت.

«فخوز»، شمش فولادی را به قیمت ۱۲۸ هزار و ۵۰۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله به ۱۳۰ هزار و ۱۳۶ ریال به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت. این شرکت از معامله انجام شده، ۲۶۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

معامله ۸۰ هزار تنی محصولات «فخوز»

همچنین طبق نمودار ۲، شرکت فولاد خوزستان، امروز سه‌شنبه ۱۲بهمن ماه ۶۰ هزار تن تختال فولادی را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۶۷ هزار و ۴۰۰ تنی مواجه و به میزان عرضه، معامله انجام شد.

فولاد خوزستان، تختال فولادی را به قیمت ۱۴۶ هزار و ۹۹۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله به ۱۴۷ هزار و ۳۵ ریال به ازای هر کیلوگرم رسید. این شرکت از معامله صورت گرفته، ۸۸۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

معامله ۸۰ هزار تنی محصولات «فخوز»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده