تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۲۴۴۰۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

بررسی آخرین وضعیت فخوز

‌می‌متالز - فخوز افزایش درآمد ۱۲۳ درصدی را نشان می‌دهد و نمودار سهم نیز وضعیت خوبی دارد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان یا همان نماد فخوز یکی از شرکت‌های خوب فولادساز کشور است، فخوز در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته آهن اسفنجی، گندله، اسلب داخلی، بلوم و بیلت داخلی را در بازار داخلی به فروش برساند، محصولات صادراتی فخوز نیز عبارت است از: اسلب صادراتی، بلوم و بیلت صادراتی و آهن اسفنجی.

جمع فروش داخلی فخوز در آذرماه ۱۴۰۰ برابر است با ۲.۱۴۸ میلیارد تومان که نسبت به آبان ماه افزایش ۹ درصدی داشته است کل فروش داخلی فخوز در آبان ماه ۱.۹۷۹ میلیارد تومان بود.

فخوز، اما محصولات صادراتی هم به مبلغ ۳.۲۵۹ میلیارد تومان در ماه آذر ۱۴۰۰ رسیده که نسبت به آبان ماه افزایش ۴۳ درصدی داشته است، این افزایش از محل افزایش تعداد فروش از ۱۴۲ هزار تن به ۲۱۵ هزار تن به دست آمده در صورتی که نرخ فروش محصول پایین آمده است.

فخوز نسبت به سال قبل در دوره ۹ ماهه افزایش ۱۲۳ درصدی را نشان می‌دهد و درآمد فروش در ۹ ماهه ۱۴۰۰ به ۱۸.۹۵۶ میلیارد تومان رسیده که سال قبل در همین دوره زمانی ۸.۵۰۲ بوده است.

بررسی آخرین وضعیت فخوز

اما سهم فخوز نسبت به فولاد وضعیت بهتری داشته و توانسته به مرز سقف تاریخی خود نیز برسد و دوباره عقب نشینی کرده است، فخوز هم مانند فولاد در نقطه پیوت لاین قرار داشته و توانسته این محدوده را حفظ کند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده