تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۲۴۵۶۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف ۲۷ تن سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل ۲۷ تن سنگ معدن غیر مجاز در روستای گراتی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی خبری مبنی بر بارگیری سنگ معدن غیرمجاز توسط تعدادی از اهالی روستای گراتی، ماموران پاسگاه عباس آباد موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی کشنده حامل سنگ معدن غیر مجاز شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران، خودرو مذکور را توقیف نمودند، افزود: در بازرسی از این تریلی، ۲۷ تن سنگ معدن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار نفر از ساکنان روستای گراتی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد و از مردم انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده