تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۴۵۷۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۲.۵ درصدی قیمت ضایعات زینک

‌می‌متالز - بررسی‌های بازار ضایعات آلومینیومی حاکی از آن است که ضایعات زینک آلومینیوم نسبت به سایر ضایعات، بیشترین رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات آلومینیوم نرم بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، با ۰.۵ درصد رشد از ۶۱ هزار و ۳۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۱ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات زینک در روز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۵ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۶۹ هزار و ۷۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۷۰ هزار و ۱۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز ۳۰دی ماه، ۰.۴ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۳۶ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۳۶ هزار و ۷۳۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز

طبق نمودار ۱، ضایعات پیستون در روز ۳۰دی ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در تاریخ پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، نسبت به روز گذشته ۱.۹ درصد افت داشت و از ۶۹ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۷ هزار و ۸۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

رینگ آلومینیومی نیز در روز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، با قیمت ۷۱ هزار و ۸۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۵ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۷۲ هزار و ۲۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، به ثبت رساند.

ضایعات قوطی رانی در روز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، سومین ضایعاتی است که افت قیمت روزانه را تجربه کرد و با ۰.۴ درصد کاهش قیمت، از ۴۲ هزار و ۷۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، به ۴۲ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

رشد ۲.۵ درصدی قیمت ضایعات زینک

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته

طبق نمودار ۲، امروز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، قیمت زینک آلومینیومی نسبت به هفته گذشته ۲۳دی ماه، ۲.۵ درصد رشد قیمت داشت و از ۶۸ هزار و ۴۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۷۰ هزار و ۱۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

همچنین ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، افزایش قیمت ۱.۵ درصدی را نسبت به هفته گذشته ۲۳ دی ماه تجربه کرد و از ۳۶ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۶ هزار و ۷۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک نیز با قیمت ۴۵ هزار و ۱۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۰.۶ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۴۴ هزار و ۸۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته

روز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، قیمت ضایعات پیستون نسبت به هفته گذشته ۲۳دی ماه، ۲.۴ درصد افت قیمت داشته و از ۶۹ هزار و ۴۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۷ هزار و ۸۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات رادیات آلومینیوم در روز پنج‌شنبه ۳۰دی ماه، کاهش قیمت ۲.۱ درصدی را نسبت به هفته گذشته ۲۳ دی ماه تجربه کرد و از ۴۹ هزار و ۷۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۸ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افت قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات پروفیل شاخه نیز با قیمت ۶۲ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۱.۸ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۶۳ هزار و ۷۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم کاهش قیمت هفتگی قرار گرفت.

رشد ۲.۵ درصدی قیمت ضایعات زینک

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده