تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۵۸۸۲۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۳ درصدی قیمت ضایعات رادیات آلومینیوم

‌می‌متالز - قیمت رادیات آلومینیوم از ۴۸ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در هفته گذشته به ۵۰ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات سفاله آلومینیوم نرم، بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، با رشد ۰.۹ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۵ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۴ هزار و ۷۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات قوطی رانی در روز پنج‌شنبه ۱۵اردیبهشت ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۷ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۴۳ هزار و ۶۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

رادیات آلومینیوم در روز ۲۲اردیبهشت ماه، ۰.۶ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۴۹ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۵۰ هزار و ۳۳۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین طبق نمودار ۱، ضایعات زینک در روز ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در تاریخ پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه نسبت به روز گذشته، ۰.۷ درصد افت داشت و از ۷۲ هزار و ۱۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۷۱ هزار و ۶۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

پروفیل شاخه نیز در روز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، با قیمت ۶۴ هزار و ۸۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۲ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۶۵ هزار و ۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، به ثبت رساند.

ضایعات سفاله آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، سومین ضایعاتی است که افت قیمت روزانه را تجربه کرد و با ۰.۱ درصد کاهش قیمت، از ۴۴ هزار و ۴۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، به ۴۴ هزار و ۴۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

رشد ۳ درصدی قیمت ضایعات رادیات آلومینیوم

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته

طبق نمودار ۲، امروز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، قیمت رادیات آلومینیوم نسبت به هفته گذشته، ۳ درصد رشد قیمت داشت و از ۴۸ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۰ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

همچنین قیمت ضایعات قوطی رانی در روز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، افزایش ۰.۸ درصدی را نسبت به هفته پیش تجربه کرد و از ۴۳ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات پیستون نیز با قیمت ۶۹ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۰.۲ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۶۹ هزار و ۸۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

قیمت ضایعات زینک نسبت به هفته گذشته ۱۵اردیبهشت ماه، ۵.۷ درصد افت قیمت داشته و از ۷۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به ۷۱ هزار و ۶۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، کاهش قیمت ۲.۱ درصدی را نسبت به هفته پیش تجربه کرد و از ۳۵ هزار و ۸۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۵ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افت قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات آلومینیوم ظرفی نیز با قیمت ۶۸ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۱.۲ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۶۸ هزار و ۸۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

رشد ۳ درصدی قیمت ضایعات رادیات آلومینیوم

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده