تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۳۶۹
کد خبر: ۲۵۰۹۰۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۱۳.۲ درصدی قیمت سفاله آلومینیوم نرم

‌می‌متالز - بررسی بازار ضایعات آلومینیومی نشان می‌دهد که ضایعات سفاله آلومینیوم نرم بیشترین رشد قیمت هفتگی را نسبت به سایر ضایعات داشته است.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با افزایش ۴.۹ درصدی از ۳۹ هزار و ۷۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۱ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

سفاله آلومینیوم نرم  دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۳.۲ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۳ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۴ هزار و ۳۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات قوطی رانی افزایش قیمت ۲.۳ درصدی را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۳۸ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۳۹ هزار و ۸۶۰ تومان رسید.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز

طبق نمودار ۱، ضایعات سرسیلندر، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در تاریخ چهارشنبه ۱۱اسفند ماه، نسبت به روز گذشته ۰.۶ درصد افت داشت و از ۶۵ هزار و ۱۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۴ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات پیستون نیز با قیمت ۶۵ هزار و ۱۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۴ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۶۴ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، به ثبت رساند.

رشد ۱۳.۲ درصدی قیمت سفاله آلومینیوم نرم

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته

طبق نمودار ۲  قیمت سفاله آلومینیوم نرم نسبت به هفته گذشته پنجم اسفند ماه، ۱۳.۲ درصد رشد قیمت داشت و از ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۴ هزار و ۳۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

همچنین قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه ۱۱اسفند ماه، افزایش ۴.۹ درصدی را نسبت به هفته گذشته پنجم اسفند ماه تجربه کرد و از ۴۰ هزار و ۸۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۱ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات قوطی رانی نیز با قیمت ۳۹ هزار و ۸۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۰.۷ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۳۹ هزار و ۵۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته

قیمت ضایعات پروفیل شاخه نسبت به هفته گذشته پنجم اسفند ماه، ۲.۵ درصد افت قیمت داشته و از ۲۹ هزار و ۲۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۸ هزار و ۷۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات رادیات آلومینیوم در روز چهارشنبه ۱۱اسفند ماه، کاهش قیمت ۱.۲ درصدی را نسبت به هفته گذشته پنجم اسفند ماه تجربه کرد و از ۴۵ هزار و ۴۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۴ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افت قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات آلومینیوم خشک نیز با قیمت ۴۷ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت یک درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۴۷ هزار و ۸۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

رشد ۱۳.۲ درصدی قیمت سفاله آلومینیوم نرم

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده