تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۰۶۶۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش قیمت ۱۸.۶ درصدی سفاله آلومینیوم خشک

‌می‌متالز - بررسی بازار ضایعات آلومینیومی حاکی از آن است که ضایعات سفاله آلومینیوم خشک بیشترین رشد قیمت هفتگی را از آن خود کرده است.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات رادیات آلومینیوم، بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه، با رشد ۰.۷ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۲ هزار و ۷۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۳ هزار و ۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه اول اردیبهشت با رشد ۰.۲ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۴ هزار و ۶۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۴ هزار و ۶۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سرسیلندر نیز در روز اول اردیبهشت ماه، ۰.۲ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن، ۴۲ هزار و ۸۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۴۲ هزار و ۸۹۰ تومان رسید.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز

طبق نمودار ۱، ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن نسبت به روز گذشته دو درصد افت داشت و ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات زینک نیز در روز اول اردیبهشت ماه، با قیمت ۴۶ هزار ۴۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۶ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۴۶ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

ضایعات سفاله آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه، سومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه با افت ۰.۶ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۹ هزار و ۳۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

افزایش قیمت ۱۸.۶ درصدی سفاله آلومینیوم خشک

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته اخیر

طبق نمودار ۲، در روز پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت سفاله آلومینیوم خشک نسبت به هفته گذشته ۲۶ فروردین ماه، ۱۸.۶ درصد رشد قیمت داشته و از ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات سرسیلندر در روز اول اردیبهشت ماه، رشد قیمت ۱۲.۸ درصدی را نسبت به هفته گذشته ۲۶ فروردین ماه تجربه کرد و از ۳۸ هزار و ۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۲ هزار و ۸۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افزایش قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

همچنین ضایعات پروفیل شاخه نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۱۲.۶ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۳۷ هزار و ۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

افزایش قیمت ۱۸.۶ درصدی سفاله آلومینیوم خشک

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده