تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۲۶۱۹۷۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت ۵.۳ درصدی قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک

‌می‌متالز - قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک امروز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، ۵.۳ درصد نسبت به هفته پیشین کاهش یافت و به ۴۳ هزار و ۱۷۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات آلومینیوم خشک، بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، با رشد ۰.۲ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۵۴ هزار و ۶۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۴ هزار و ۴۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات رادیات آلومینیوم در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۱ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۵۰ هزار و ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۰ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

طبق نمودار ۱، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک در روز ۱۹ خرداد ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در تاریخ پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، نسبت به روز گذشته یک درصد افت داشت و از ۴۳ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۳ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

سفاله آلومینیوم نرم نیز در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، با قیمت ۳۶ هزار و ۳۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۹ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۳۶ هزار و ۷۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، به ثبت رساند.

ضایعات زینک در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، سومین ضایعاتی است که افت قیمت روزانه را تجربه کرد و با ۰.۶ درصد کاهش قیمت، از ۷۱ هزار و ۶۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، به ۷۱ هزار و ۲۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

افت ۵.۳ درصدی قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک


افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته


طبق نمودار ۲، امروز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، قیمت ضایعات آلومینیوم نرم نسبت به هفته گذشته، ۰.۵ درصد رشد قیمت داشت و از ۶۴ هزار و ۸۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۵ هزار و ۱۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

همچنین قیمت ضایعات آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، افزایش ۰.۱ درصدی را نسبت به هفته پیش تجربه کرد و از ۵۴ هزار و ۵۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۴ هزار و ۶۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

همچنین در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک نسبت به هفته گذشته ۱۲ خرداد ماه، ۵.۳ درصد افت قیمت داشته و از ۴۵ هزار و ۵۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۳ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، کاهش قیمت ۳.۴ درصدی را نسبت به هفته پیش تجربه کرد و از ۳۷ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۶ هزار و ۳۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افت قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات رینگ آلومینیومی نیز با قیمت ۷۳ هزار و ۸۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۱.۶ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۷۵ هزار و ۱۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

افت ۵.۳ درصدی قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده