تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۲۴۳۸۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک ۲ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - امروز چهارشنبه ۱۵دی ماه، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک نسبت به هفته قبل، ۲ درصد رشد قیمت پیدا کرد و به ۴۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

به گزارش‌ی متالز، امروز چهارشنبه ۱۵دی ماه، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات زینک بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات چهارشنبه ۱۵دی ماه، با رشد ۰.۷ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۶۹ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سفاله آلومینیوم خشک در روز چهارشنبه ۱۵دی ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۴ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۴۶ هزار و ۴۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

قوطی رانی در روز چهارشنبه ۱۵دی ماه، ۰.۳ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۴۳ هزار و ۷۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۴۳ هزار و ۹۱۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک ۲ درصد رشد پیدا کرد

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز

طبق نمودار ۱، ضایعات سرسیلندر در روز ۱۵دی ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در تاریخ چهارشنبه ۱۵دی ماه، نسبت به روز گذشته ۱.۳ درصد افت داشت و ۷۱ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۷۰ هزار و ۱۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات پیستون نیز در روز ۱۵دی ماه، با قیمت ۷۰ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۷ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۷۱ هزار و ۱۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

آلومینیوم ظرفی در روز چهارشنبه دی ماه، ۰.۵ درصد کاهش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۶۵ هزار و ۸۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۶۵ هزار و ۵۵۰ تومان رسید و در رده سوم کاهش قیمت روزانه قرار گرفت.

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته

امروز چهارشنبه ۱۵دی ماه، قیمت سفاله آلومینیوم خشک نسبت به هفته گذشته ۹دی ماه، ۲ درصد رشد قیمت داشته و از ۴۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز چهارشنبه ۱۵دی ماه، افزایش قیمت ۱.۱ درصدی را نسبت به هفته گذشته ۹دی ماه تجربه کرد و از ۳۷ هزار و ۹۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۷ هزار و ۹۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات آلومینیوم خشک نیز با قیمت ۵۳ هزار و ۵۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۰.۹ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۵۳ هزار و ۷۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته اخیر

طبق نمودار ۱، ضایعات آلومینیوم ظرفی در روز چهارشنبه ۱۵دی ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک هفته اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن، نسبت به هفته گذشته ۰.۶ درصد افت داشت و ۶۶ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۵ هزار و ۵۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات رینگ آلومینیومی نیز در روز ۱۵ دی ماه، با قیمت ۷۳ هزار و ۸۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۳ درصدی را نسبت به هفته گذشته که قیمت آن ۷۴ هزار و ۱۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

در این روز، پیستون نیز با قیمت ۷۰ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۳ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۷۰ هزار و ۶۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم کاهش قیمت هفتگی قرار گرفت.

قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک ۲ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده