تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۲
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۲۶۶۲۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک ۰.۸ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - طی یک هفته گذشته در بازار ضایعات آلومینیومی، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک با ۰.۸ درصد رشد قیمت، بیشترین افزایش قیمت هفتگی را ثبت کرد.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، طبق نمودار ۱، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه، بیشترین افزایش قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک هفته اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن نسبت به هفته قبل، ۰.۸ درصد رشد داشت و از ۴۱ هزار و ۳۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۱ هزار و ۷۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت.

ضایعات زینک نیز در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه، با قیمت ۶۷ هزار و ۱۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۰.۷ درصدی را نسبت به هفته گذشته که قیمت آن ۶۶ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

ضایعات پروفیل شاخه در این روز، ۰.۵ درصد افزایش قیمت را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۶۰ هزار و ۸۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و قیمت آن به ۶۱ هزار و ۸۷۰ تومان رسید.

در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه، قیمت ضایعات آلومینیوم خشک نسبت به هفته گذشته، ۳.۷ درصد افت قیمت داشته و از ۵۳ هزار و ۸۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۱ هزار و ۳۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات آلومینیوم ظرفی در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه، کاهش قیمت ۲.۲ درصدی را نسبت به هفته گذشته، ۹ تیر ماه تجربه کرد و از ۶۴ هزار و ۴۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۳ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم کاهش قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

ضایعات آلومینیوم نرم نیز با قیمت ۶۰ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۱.۶ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم کاهش قیمت هفتگی قرار گرفت.

قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک ۰.۸ درصد افزایش یافت


کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز


ضایعات پروفیل شاخه در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن نسبت به روز قبل، ۲.۱ درصد افت داشت و از ۶۳ هزار و ۱۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۱ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات رینگ آلومینیومی نیز در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه، با قیمت ۷۰ هزار و ۹۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۱.۵ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۷۲ هزار و ۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

ضایعات آلومینیوم نرم در این روز، ۱.۴ درصد افت قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و قیمت آن به ۶۰ هزار و ۳۳۰ تومان رسید.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده