تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۴۵۷۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معرفی عضو جدید هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی

‌می‌متالز - با حضور حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، سجاد طهماسبی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی انتخاب شد.

به گزارش می‌متالز، طهماسبی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: امیدواریم در این دورانی که قرار است در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی خدمت کنیم یک دوران خوب و پرافتخاری را بتوانیم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با مطالعاتی که داشتیم کار‌ها و طرح‌های خوبی را می‌شود در زمینه توسعه و تکمیل زنجیره در بالا و پایین دست و در زمینه توسعه زیرساخت‌ها می‌توان انجام داد و فضای کار فضای خوبی است و مجموعه سهامداران هم در صندوق به این قضیه اذعان و از این مجموعه حمایت می‌کنند.

طهماسبی تصریح کرد: امیدواریم با کمک همه بتوانیم یک اشتغال و توسعه پایدار را در منطقه در جهت ارزش آفرینی بیشتر و تکمیل زنجیره ایجاد کرد.

عضو جدید هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار داشت: در دوره کاری خود در چادرملو و گل گهر سیرجان مشاور و در فولاد خوزستان و سنگ آهن هم که کار اجرایی می‌کردیم همیشه دوست داشتم سنگ آهن مرکزی را از نزدیک ببینم که این توفیق حاصل شد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این تغییراتی که در شرکت ایجاد شده در جهت تقویت و به روز رسانی شرکت و یک تغییر مثبت و نیک باشد. این تغییر و تحولات مثل دوامدادی هست.

منبع: شمانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده