تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۳۴۰
کد خبر: ۲۴۷۲۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس دادگستری شهرستان آبیک:

جلوگیری از بهره برداری معادن در شمال شهر آبیک

‌می‌متالز - رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: جلوگیری از بهره برداری معادن در شمال شهر آبیک باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا مردم این شهر از شرق و غرب توسط نیروگاه شهید رجایی و سیمان آبیک محصور شده اند و باید اجازه بدهیم مردم نفس بکشند.

به گزارش می‌متالز، داوود قلعه قوند رئیس دادگستری شهرستان آبیک در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان آبیک با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در سالن اجتماعات شهید آوینی مجتمع باران آبیک برگزار شداظهارداشت: در شرایطی که مردم شهرستان از آلودگی رنج می‌برند نیازی به توسعه شهرک‌های صنعتی نیست.

قلعه قوند خواستار نصب سیستم پایش تصویری در شهر آبیک شد و گفت: اجرای طرح پایش تصویری و استفاده از مرکز مانیتورینگ، مباحثی، چون کاهش سرقت خودرو و اماکن، کاهش جرائم، شناسایی متخلفان و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت و امیدواریم در این شهرستان نیز عملیاتی شود.

این مسوول قضایی با تشکر از خدمات احمدپور فرماندار سابق اظهار داشت: ایشان فردی پرتلاش با اخلاق و متواضع و از مدیران موفق بود و ما نیز قدردان خدمات وی هستیم.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک با تبریک انتصاب فتوحی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک، تأکید کرد: از فرماندار جدید انتظار داریم برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا رضایت مردم جلب شود.

شهرام احمدپور فرماندار سابق نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات این شهر اظهارداشت: امیدواریم در سفر ریاست جمهور به استان ضمن تکمیل طرح‌های نیمه تمام بویژه آبرسانی از سد طالقان به آبیک کام مردم از خدمات دولت شیرین شود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات شهرام احمدپور فرماندار سابق، حامد فتوحی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد.

منبع: رکنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده