تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۴۶۹۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
پس از حادثه آتش سوزی در کارخانه «سیمان آبیک»؛

بارگیری سیمان ظرف کمتر از ۳۶ ساعت آغاز شد

‌می‌متالز - ۳۶ ساعت بعد از حادثه آتش سوزی در شرکت «سیمان آبیک» با تلاش کارکنان و مدیران این کارخانه، بارگیری سیمان مجددا آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، حادثه آتش‌سوزی در بارگیرخانه واحد اول که حدوداً از حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه پنجشنبه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ شروع شد. در دقایق ابتدایی واحد HSE و کارکنان مجموعه، عملیات اطفاء حریق را آغاز نمودند که با توجه به جنس کیسه‌ها (پروپیلن) و وزش شدید باد، حریق گسترش یافت.

با اطلاع رسانی به‌موقع به واحد‌های آتش‌نشانی و امدادی شهرستان‌های «نظرآباد، آبیک، ساوجبلاغ، گلسار و کرج» در ساعات اولیه آتش مهار و از گسترش آن به سمت پکر‌ها و دستگاه‌های مرتبط جلوگیری به عمل آمد که نهایتاً در ساعت ۰۱:۱۲ بامداد جمعه مورخ هشتم بهمن ماه پایان عملیات اطفای حریق اعلام شد.

گفتنی است؛ خوشبختانه حادثه مذکور هیچ‌گونه مصدوم و تلفات انسانی در برنداشته و با توجه به عدم خسارت جدی به ماشین‌آلات و تجهیزات اصلی بارگیرخانه و با همت و تلاش بی‌وقفه کارکنان و مدیران مجموعه، عملیات سرویس و راه‌اندازی واحد دوم بارگیرخانه در کمتر از ۳۶ ساعت به پایان رسید و عملیات بارگیری و تحویل سیمان با ۵ خط (پکر) از روز شنبه مورخ نهم بهمن ماه آغاز شد.

منبع: تحلیل بازار
۹

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده