تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۴۸۸۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش در شرکت هپکو

‌می‌متالز - در نهمین روز از دهه مبارک فجر خانه فرهنگ کار شرکت هپکو با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اجتماعی اداره کل و مدیران این شرکت افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، بهزاد سام دلیری در آیین افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت هپکو که به مناسبت ایام دهه فجر به بهره برداری رسید، گفت: خانه فرهنگ کار و تلاش مرکزی است که به استناد ماده ۳ اساس نامه مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران ایجاد و به منظور رصد مؤلفه‌های فرهنگ کار و ترویج برنامه‌های مربوط به آن فعالیت خواهد کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: خانه فرهنگ کار و تلاش در واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند فرایند ارتقای فرهنگ کار و اهمیت آن در جامعه را تسهیل کند.

وی هدف از ایجاد و راه اندازی خانه‌های فرهنگ کار را زمینه و آماده سازی ترویج و ارتقاء وجدان کاری از طریق تعلیم و تربیت نیروی کار، ترویج فرهنگ کارآفرینی، تقویت زمینه‌های ابتکار و خلاقیت نیروی کار و شناسایی کارگران و کارفرمایان نمونه و خلاق، ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی، بهبود روابط انسانی در محیط کار، ترویج فرهنگ خیر جمعی و تعاون و تسهیل فرایند فرهنگ کار و اهمیت آن در جامعه دانست.

وی همچنین با اشاره به اینکه خانه‌های فرهنگ کار و تلاش این بستر را فراهم می‌کنند که با کمک خانواده و آموزش ابعاد مختلف این فرهنگ به جامعه معرفی کند، افزود: امیدواریم بتوانیم با بهره مندی بهینه از کلیه منابع و ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید در استان در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه کار و تلاش به ویژه کارگران زحمتکش میهن اسلامی موفق عمل کنیم.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده