تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۴۹۰۶۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس دادگستری مرکزی:

افزایش ظرفیت تولید در هپکو باعث افزایش تولید در صنایع می‌شود

‌می‌متالز - رئیس دادگستری مرکزی گفت: صنعت را نمی‌توان متوقف کرد، اما می‌توانیم با افزایش ظرفیت تولید و کار در هپکو، با مشکلات صنایع در تأمین ماشین آلات مقابله کنیم.

به گزارش می‌متالز، سیدعبدالمهدی موسوی رئیس دادگستری مرکزی در جلسه بررسی مشکلات شرکت‌های هپکو و آذرآب در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان گفت: حل مشکلات اقتصادی و ارتقای تولید داخلی و توجه به معیشت مردم است که باعث استحکام دیدن و تداوم جمهوری اسلامی می‌شود.

موسوی بیان کرد: مسوولان استانی تمام مصوبات درخصوص شرکت‌های هپکو و آذرآب طی ۲ سال گذشته در سطوح مختلف استانی و ملی را دسته بندی کرده و در اختیار دادگستری قرار دهند تا مشخص شود که دادگستری چه مقدار در این حوزه پیگیر بوده است.

رئیس دادگستری مرکزی ادامه داد: صنعت را نمی‌توان متوقف کرد، اما می‌توانیم با افزایش ظرفیت تولید و کار در هپکو، با مشکلات صنایع در تأمین ماشین آلات مقابله کنیم.


وی با بیان اینکه دولت باید تدابیر لازم را در خصوص واردات انجام دهد، خاطرنشان کرد: واردات یعنی از بین رفتن تولید، توان و ظرفیت داخلی. رهبر انقلاب در اوج مذاکرات، بر تقویت توان داخلی تأکید کردند و فرمودند که اقتصاد شرطی نمی‌خواهیم و نمی‌پذیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده