تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۴۹۳۶۳
نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

باند دوم محور جوادیه به انار احداث شود

‌می‌متالز - نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با توجه به عبور کامیون‌های حامل مواد معدنی از بافق به سمت انار و ترافیک بالای این محور، ضرورت دارد معادن سه‌گانه‌ای که در منطقه فعالند، کمک کنند باند دوم محور جوادیه به انار ایجاد و از خطرات جاده کاسته شود.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام جلالی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان انار، در خصوص فعالیت مدارس اظهار کرد: سال آینده مدارسی که تعداد ۱۵ دانش آموز داشته باشند باید فعال باشند و چنانچه با وجود این تعداد دانش آموز، مدرسه دایر نشود، آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه از وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر انار بازدید کرد و در جلسه‌ای با حضور شهردار و رئیس شورای شهر بر اولویت بندی آسفالت خیابان‌ها تأکید و ورودی شهر را نخستین اولویت دانست که باید به وضعیت مطلوب برسد.

حجت الاسلام جلالی در خصوص بیمارستان شهر انار که قرار بود ۲۲ بهمن افتتاح شود، تصریح کرد: با توجه به توسعه این بیمارستان از ۳۲ تختخوابی به ۳۸ تختخوابی، وقفه کوتاهی در افتتاح این بیمارستان ایجاد شده که به زودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود و پل غیرهمسطح هم با توجه به رسیدن بودجه و امکانات، به زودی افتتاح می‌شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در خصوص محور انار به سمت جوادیه الهیه توضیح داد: با توجه به اینکه جاده بافق به جوادیه الهیه متصل شده، در حال حاضر کامیون‌های زیادی که حامل مواد معدنی هستند، از این محور عبور می‌کنند و از جوادیه به سمت انار تردد دارند و ترافیک بالایی ایجاد شده که ضرورت دارد این مسیر ۲۸ کیلومتری دوبانده شود.

وی اضافه کرد: باید معادن آن منطقه کمک کنند باند دوم این محور ایجاد شود که از خطرات جاده کاسته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده