تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۵۱۱۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ترک فعل برخی از مدیران در نظارت بر فعالیت معادن

‌می‌متالز - معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: برای جلوگیری از تخلفات، دستگاه‌های متولی باید بر نحوه فعالیت معدن داران نظارت درست و دقیق داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، فولیان در نشست کمسیون جرائم خاص استان گفت: در بخش معادن شاهد ترک فعل برخی مدیران هستیم که این موضوع برداشت غیراصولی و بیشتر از پروانه بهره برداری، تخریب و تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها، آلودگی صوتی و تخریب جاده‌ها را به همراه داشته است.

برای جلوگیری از این تخلفات باید دستگاه‌های متولی، چون محیط زیست، منابع طبیعی و سازمان صمت نظارت درست و دقیقی بر فعالیت معدن داران داشته باشند.

فولیان به چهارشنبه آخر سال هم اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری ازمخاطرات این مراسم برخورد‌های سلبی کافی نیست و باید در کنار آن برنامه‌های پیشگیرانه داشته باشیم.

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی قزوین هم گفت: با هدف فرهنگ سازی و کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال ۴۰ برنامه اجرا می‌شود که در مساجد و اماکن عمومی این آموزش‌ها آغاز شده است.

مهران شنتیایی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین هم از برگزاری گشت‌های یگان حفاظت در ایام نوروز در مناطق حافظت شده خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده