تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۵۲۴۶۴
وزیر اقتصاد مطرح کرد؛

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اتمام پروژه راه‌آهن رشت به کاسپین

‌می‌متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی دولتی و بخش خصوصی برای اتمام پروژه راه‌آهن رشت - بندر کاسپین استفاده شود.

به گزارش می‌متالز، سید احسان خاندوزی بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از راه آهن رشت به کاسپین، اظهار کرد: روند اجرای اتصال بندر کاسپین به راه آهن سراسری جای انتقاد دارد.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی در بخش‌های و خصوصی برای اتمام پروژه راه آهن رشت به بندر کاسپین استفاده شود.

خاندوزی اضافه کرد: صرفاً اجرای پروژه در محدوده منطقه آزاد نمی‌تواند دلیل بر پیگیری و همکاری همه جانبه مسوولان استان باشد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تا زمانی که این طرح ملی به بهره برداری نرسیده و در اقتصاد استان و توسعه فعالیت‌های اقتصادی تجار منطقه تأثیرگذار نباشد هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

خاندوزی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکرد جهادی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: می‌توان با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری‌های مشترک بین چندین بخش خصوصی و بخش دولتی عقب ماندگی این طرح ملی را جبران کرد تا در سال جاری بندر کاسپین به راه آهن سراسری متصل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده