تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۵۶۵
کد خبر: ۲۵۳۶۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت مهر اصل خبر داد؛

طرح طبقه بندی مشاغل در معدن مس انجرد اجرایی می‌شود / خدمات رفاهی و تحقق پروژه‌های عام المنفعه جزو اولویت‌های شرکت است

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل (معدن مس انجرد) از اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت طی روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، دکتر مهدی محمدی فاضل در جلسه روسا، سرپرستان و مسوولین این شرکت، ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: در راستای تلاش‌های همکاران تلاشگرمان در کمیته‌های انتصابات و طبقه بندی مشاغل و نظر مساعد و اهتمام ویژه اعضای هیئت مدیره، طرح طبقه بندی مشاغل شرکت تصویب شده و مرحله نهایی خود را طی می‌کند.

وی افزود: مراحل محاسباتی طرح هم اکنون در حال انجام بوده و مراحل نهایی آن توسط مشاور طرح انجام و بزودی در اختیار شرکت قرار می‌گیرد تا سایر اقدامات لازم از سوی دست اندرکاران امر اجرایی گردد.

مدیر عامل شرکت مهر اصل با تاکید بر تسریع در اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در معدن مس انجرد، نوید داد: مابه‌التفاوت پرداختی سنوات گذشته هم بعد از محاسبه دقیق پرداخت خواهد شد و ان‌شاالله در اسرع وقت الباقی حق و حقوق کارکنان نیز محاسبه و پرداخت می‌گردد تا حقی از کسی ضایع نگردد.

در ادامه این جلسه، مهندس حبیب کریم زاده، نماینده کارگران شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل، باقدردانی از تلاش‌های مدیر عامل شرکت، طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان مهر اصل را یک طرح جامع در راستای احقاق حقوق کارکنان زحمتکش این مجموعه عنوان کرد.

در پایان جلسه، مدیر عامل شرکت مهر اصل ضمن مرور و ارزیابی عملکرد این مجموعه در جریان سال ۱۴۰۰ و ارائه توضیحاتی در خصوص میزان و نحوه پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، از اهتمام مدیران شرکت مهر اصل در راستای ارائه خدمات رفاهی هر چه بهتر برای پرسنل تلاشگر منجمله تمهیدات لازم برای ارائه تسهیلات رفاهی، وام قرض الحسنه و تسهیلات مسافرتی و گردشگری در سال جدید خبر داد و انجام پروژه‌های عام المنفعه را جز وظایف و اولویت‌های این مجموعه دانست.

دکتر مهدی محمدی فاضل در پایان همچنین خبر از تحقق پرداخت راندمان به کارکنان شرکت در سال جدید به شرط نیل به چشم انداز تولید جدید خبر داد و خواستار بررسی و رفع موانع تولید جهت بهره وری حداکثری در سال جدید که از سوی رهبر انقلاب سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است شد.

منبع: اهرخبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده